tisdag 19 februari 2013

Tillbaka!

Då var jag tillbaka!  Det har bara gått ett år ;) Så jag har lite att skriva om kan man säga, men det blir lätt att man tar sig vatten över huvudet.  Så det blir en kort status uppdatering.

Vintern är fortfarande här och vi håller på för fullt med vår uppbyggnadsfas inför kommande tävlingssäsong. Det består naturligtvis av agilityträning men framförallt uppbyggnad av muskler och kondition. Sussie är i slutfasen av sin fysioterapeututbildning och har Nelmi som projekthund. Det betyder att jag har en fantastisk hjälp över hur jag lägger upp träningen och Nelmi står under kontroll med måttband och alla andra spännande verktyg som Sussie har till din hjälp. Dessutom får hon massage av oss båda. Nelmi njuter,  den hunden älskar att bli behandlad. Jag är så imponerad av Sussie och tycker att det är roligt att få vara med på ett hörn under hennes utbildning.

Jag har som mål att försöka skriva här i bloggen ca en gång i veckan.  För 2013 kommer bli ett fantastiskt spännande år, på många plan.

Må så gott, och gå försiktig på isgatorna!
Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan man fylla i sin kommentar