lördag 10 juli 2010

Siesta


Gick upp runt 7 imorse och stod sedan på stegen ett par timmar. Min mor kom och höll stegen, för jag var ända uppe i nock och målade. Vingligt då stegen var helt utfälld. Dessutom är jag höjdrädd. Nu är inte huset randigt längre... Hann med några tag i trädgården innan det blev för varmt. Tog fram solstolen och en bok för att försöka få lite färg. Trots avsvalkning i min utedusch stod jag inte ut länge. Istället backade jag väskan och åkte ner till sjön en stund. Skönt! Hemma igen så tog vi en siesta jag och tjejerna. Det är skönt att få vila en stund mitt på dagen när det är varmt ute.


Fick en ny mobil i torsdags. En HTC Legend. Så nöjd med den! Det bästa är nog RunKeeper som är en apps jag laddat ner. Har sett att kompisar anväder den på FB. Den använder telefonens GPS och ritar en karta över din tur. Det mäter hur långt du går, farten och kaloriförbrukning. Det är väl framförallt längden och tiden jag är intresserad av. Nu vet jag exakt hur långa mina olika turer är i skogen! Ikväll gick vi nästan 5 km på knappt en timme. Många backar och vätskepauser för oss alla tre blev det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan man fylla i sin kommentar