måndag 4 januari 2010

Nytt år, ny hemsida och ny blogg!


Ja, det var dags för en liten uppdatering av hemsidan. Hoppas ni tycker den blev bra!

Jag sakna vissa funktioner i min gamla blogg, tex att kunna skicka inlägg från mobilen, kunna kategorisera inläggen och en sökfunktion. Vi får väl se om detta blir bättre.

Idag har vi haft sällskap på vår promenad av Snoddas och Atlas. De behövde komma ut och sträcka på benen när matte och husse jobba. Och vi har inget mot lite sällskap i skogen!

Det är en underbar känsla att ha 4 hundar lösa med sig på promenaden. Nelmi var så duktig! Trots att hon var mitt uppe i lek så kom hon direkt på inkallningssignal. Tätt följd av Snoddas och Atlas.

Tilly däremot höll sig vid min sida hela tiden, hoppandes på varenda sten hon såg.

Jag hade aldrig träffat Atlas innan. En riktig sötnos på 9 månader. Snoddas däremot är en god vän till Tilly, de gick på dagis tillsammans förrut.

Nej, nu har jag suttit halva dagen framför datorn och fixat... nu är det dags för sängen...

1 kommentar:

  1. Wow vilken fin ny hemsida!! Vad duktig du är!! Tack för senast det var himla kul!! Hoppas vi ses till helgen!! kram kram

    SvaraRadera

Här kan man fylla i sin kommentar